Number of the records: 1  

Predikčné metódy v marketingu

  1. Title Predikčné metódy v marketingu
    Parallel titleForecasting methods for marketing
    Author infoMária Andrejčíková
    Author Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Riešené projekty - terminologické a odborné problémy : elektronický zborník abstraktov z odborného workshopu : [3. 7. 2013, Košice, Slovensko]. S. 5. - Košice : Katedra marketingu a obchodu PHF EU, 2013. ISBN 978-80-225-3660-8
    NoteAbstrakt. - VEGA 1/0906/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * rozhodovanie * metódy
    Public work categoryAbstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01073-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.