Number of the records: 1
Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania
Title Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania . 5.1 Author info Vanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Jolanta Urbanska Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Urbanska Jolanta Source document Zarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej. S. 297-313 [1,12 AH]. - Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarzadzania Politechniki Częstochowskiej, 2011. ISBN 978-83-61118-47-3 Document kind rozpis článkov z kníh Language Slovak Country of Edition Poland systematics 631 - Poľnohospodárstvo Keywords bioprodukty * biopotraviny * poľnohospodárstvo * ekológia * marketing * značky environmentálne * logo * obaly * označovanie tovarov * podnikanie zodpovedné * Slovensko * svet * Európska únia Annotation Zelený marketing a rozvoj ekologického poľnohospodárstva. Ekologické poľnohospodárstvo na Slovensku. Legislatíva ekologického poľnohospodárstva. Biopotraviny, bioprodukty a ich význam a miesto vo svete a v SR. Označovanie bioproduktov a biopotravín. Logo pre bioprodukty EÚ. Segmentácia spotrebiteľov ekologických potravín. Public work category Chapters in scientific monography issued in foreign editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02215-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1