Number of the records: 1  

Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania

  1. Title Uplatňovanie zeleného marketingu v oblasti bioproduktov ako súčasť spoločensky zodpovedného podnikania . 5.1
    Author infoVanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Jolanta Urbanska
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Urbanska Jolanta
    Source documentZarządzanie działalnością marketingową w skali krajowej, międzynarodowej i globalnej. S. 297-313 [1,12 AH]. - Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarzadzania Politechniki Częstochowskiej, 2011. ISBN 978-83-61118-47-3
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionPoland
    systematics 631 - Poľnohospodárstvo
    Keywords bioprodukty * biopotraviny * poľnohospodárstvo * ekológia * marketing * značky environmentálne * logo * obaly * označovanie tovarov * podnikanie zodpovedné * Slovensko * svet * Európska únia
    AnnotationZelený marketing a rozvoj ekologického poľnohospodárstva. Ekologické poľnohospodárstvo na Slovensku. Legislatíva ekologického poľnohospodárstva. Biopotraviny, bioprodukty a ich význam a miesto vo svete a v SR. Označovanie bioproduktov a biopotravín. Logo pre bioprodukty EÚ. Segmentácia spotrebiteľov ekologických potravín.
    Public work categoryChapters in scientific monography issued in foreign editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02215-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.