Number of the records: 1  

Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty

  1. Title Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty
    Parallel titleMobile digital publishing of media content: predictions and vision versus reality and facts
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentZväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. S. 167-176. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * telefón mobilný * internet * marketing * vydavateľstvá * periodiká * časopisy * predaj
    AnnotationRozvoj mobilných zariadení a mobilného marketingu. Aktuálne trendy v mobilnom marketingu. Vydávanie mediálneho obsahu na tabletoch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01108-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.