Number of the records: 1  

Segmentation of Czech consumers as for their relationship to organic foods

  1. Title Segmentation of Czech consumers as for their relationship to organic foods
    Author infoJan Koudelka
    Author Koudelka Jan
    Source document Agricultural economics. Vol. 59, no. 8 (2013), s. 348-360. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2013. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords trh potravinový * biopotraviny * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * Česko
    AnnotationSegmentácia českých spotrebiteľov podľa ich vzťahu k organickým potravinám. Spotrebiteľské správanie na trhu biopotravín v Česku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 7-12

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext131.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.