Number of the records: 1
Reklama - fenomén komunikačného mixu
Title Reklama - fenomén komunikačného mixu Author info Bohuslava Mihalčová, Anna Vistánová Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Vistánová Anna EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Source document Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. S. 508-515. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * metódy propagačné * objekty reklamy * psychológia reklamy * trh reklamný * adresnosť reklamy Annotation Dôležitým atribútom marketingu predaja je reklama, ktorej podstata by mala spočívať v predaji toho, čo sa propaguje, inak stráca účel. Filozofia reklamy, zmeny a nástrahy rôzneho charakteru, ktoré priniesol vedecko-technologický rozvoj. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01114-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1