Number of the records: 1  

Reklama podniku pôsobiaceho v medzinárodnom prostredí

  1. Title Reklama podniku pôsobiaceho v medzinárodnom prostredí
    TranslationCompany advertisement operating in an international environment
    Author infoErika Spuchľáková
    Author Spuchľáková Erika
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 3 (2012), s. 15-22. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords prostredie podnikateľské * marketing medzinárodný * Európska únia * Slovensko * konkurencia medzinárodná * reklama
    AnnotationNevyhnutnosť zapojenia podnikov do oblasti medzinárodnej hospodárskej spolupráce je predurčená ako charakterom slovenskej ekonomiky, hlavne malým vnútorným trhom, nedostatočným vybavením prírodnými zdrojmi, relatívne vysokým stupňom špecializácie priemyslu a nedostatkom vlastných kapitálových zdrojov, tak dynamickým vývojom globalizácie svetovej ekonomiky, ktorý ovplyvňuje medzinárodné podnikateľské prostredie a strategické prístupy k medzinárodnému marketingu. Medzinárodná reklama môže slúžiť ako jeden z možných nástrojov odlíšenia sa od konkurencie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.