Number of the records: 1  

Marketing s podporou využívania nástrojov GIS

  1. Title Marketing s podporou využívania nástrojov GIS
    Author infoMarcela Gergeľová ... [et al.]
    Author Gergeľová Marcela
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 3 (2013), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords marketing * systémy informačné geografické * trhy
    AnnotationPre priame aplikovanie GIS v oblasti marketingu je typické - zber, analýza, vyhodnotenie, distribúcia a uchovávanie dôležitých informácií o situácii na trhu, dopyte a ponuke, potrebách, túžbach, očakávaniach a možnostiach širokých vrstiev spotrebiteľov pre podporu udržania a trhu. Výhodou využitia GIS je tvorba tematických alebo interaktívnych máp na podporu riešenia ľubovoľného problému, v súčasnej dobe s možnosťou prezentácie a vytvorenia výstupov na webe. Marketing a geomarketing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.