Number of the records: 1  

Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries)

  1. Title Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries)
    Author infoTatiana Hlušková, Mária Šášiková
    Author Hlušková Tatiana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. S. 49-61. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12. - VEGA 1/0461/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 334.75/.76 - Nadpodnikové organizačné formy
    Keywords klaster * aliancie strategické * marketing * víno * vinohradníctvo * trh * Slovensko
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01199-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.