Number of the records: 1
Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries)
Title Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries) Author info Tatiana Hlušková, Mária Šášiková Author Hlušková Tatiana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. S. 49-61. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6 Výstup z projektu VEGA 1/0461/12 Manažérske kompetencie v zahraničných a domácich firmách v SR ako zdroj zvyšovania ich konkurencieschopnosti v ére globalizujúcej sa ekonomiky
VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12. - VEGA 1/0461/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 334.75/.76 - Nadpodnikové organizačné formy Keywords klaster * aliancie strategické * marketing * víno * vinohradníctvo * trh * Slovensko Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01199-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1