Number of the records: 1  

Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek

  1. Title Segment seniorů v České republice - rostoucí výzva pro adaptace strategického řízení značek
    Author infoKvěta Olšanová
    Author Olšanová Květa
    Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. S. 156-168. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa * segmentácia * marketing * značky výrobkov * štýl životný * Česko
    AnnotationPrognóza demografického vývoja ČR do roku 2050. Charakteristika seniorského trhu a obvyklé stereotypy. Segmentačný proces. Prístupy k segmentácii straších spotrebiteľov. Vyspelí spotrebitelia - pohľad z uhla lifestylovej segmentácie TNS AISA. Positioning značiek pre zrelých spotrebiteľov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.