Number of the records: 1  

Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov

  1. Title Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov
    Parallel titleMembership to genera tion cohort and its influence on the perception of banking slogans
    Author infoMonika Dobrovičová
    Author Dobrovičová Monika
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 86-96. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * komunikácia marketingová * reklama * adresnosť reklamy * skupiny cieľové * banky * logo
    AnnotationBankové subjekty sa snažia vybrať také nástroje reklamy, ktoré nielen oslovujú ich cieľové skupiny, ale aj aktívne reflektujú zmeny týkajúce sa ich charakteristík súvisiacich s príslušnosťou ku konkrétnej generačnej kohorte. Tri výrazné generačné kohorty, a to povojnová generácia, generácia X a generácia Y.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.