Number of the records: 1
Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov
Title Príslušnosť ku generačnej kohorte a jej vplyv na vnímanie bankových sloganov Parallel title Membership to genera tion cohort and its influence on the perception of banking slogans Author info Monika Dobrovičová Author Dobrovičová Monika Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 86-96. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * komunikácia marketingová * reklama * adresnosť reklamy * skupiny cieľové * banky * logo Annotation Bankové subjekty sa snažia vybrať také nástroje reklamy, ktoré nielen oslovujú ich cieľové skupiny, ale aj aktívne reflektujú zmeny týkajúce sa ich charakteristík súvisiacich s príslušnosťou ku konkrétnej generačnej kohorte. Tri výrazné generačné kohorty, a to povojnová generácia, generácia X a generácia Y. Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1