Number of the records: 1  

Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy

  1. Title Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy
    Parallel titleEfficiency measurement instruments of the contextual advertisement
    Author infoPavol Kráľ
    Author Kráľ Pavol
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 314-321. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * adresnosť reklamy * metódy propagačné * internet * stránky webové * komunikácia marketingová
    AnnotationReklama šírená prostredníctvom internetu, ktorá zobrazuje informácie zadávateľa reklamy (inzerenta) v kontexte s obsahom webovej stránky. Prístupy, ktoré je možné uplatniť v procese merania efektívnosti kontextovej reklamy ako významného nástroja marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.