Number of the records: 1  

Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+

  1. Title Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+
    Parallel titleImpact of eco-labeling on generation 50+
    Author infoRenáta Miklenčičová
    Author Miklenčičová Renáta
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 426-431. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * skupiny cieľové * výrobky ekologické * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny
    AnnotationKúpyschopnosť vo vekovej kategórii 50+, v ktorej sa nachádza veľké množstvo ekonomicky aktívnych ľudí. Prieskum zameraný na identifikáciu vzťahu generácie 50+ na nákup tovaru priateľského k životnému prostrediu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.