Number of the records: 1
Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+
Title Vplyv environmentálnych označení produktov na generáciu 50+ Parallel title Impact of eco-labeling on generation 50+ Author info Renáta Miklenčičová Author Miklenčičová Renáta Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 426-431. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * rozhodovanie nákupné * skupiny cieľové * výrobky ekologické * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny Annotation Kúpyschopnosť vo vekovej kategórii 50+, v ktorej sa nachádza veľké množstvo ekonomicky aktívnych ľudí. Prieskum zameraný na identifikáciu vzťahu generácie 50+ na nákup tovaru priateľského k životnému prostrediu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1