Number of the records: 1  

Použitie experimentov pre odhad predajnosti

  1. Title Použitie experimentov pre odhad predajnosti
    TranslationThe Use of experiments for estimating the marketability
    Author infoMarek Andrejkovič, Zuzana Hajduová
    Author Andrejkovič Marek EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 3, č. 2 (2013), s. 52-55 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2013. ISSN 1338-5224
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords experimenty * ponuka * obchod * tovar * predaj
    AnnotationDôležitosť experimentov je aj v oblasti obchodu a tvorby ponuky tovarov. Možnosti nákupného správania a vplyvy, ktoré naňho vplývajú, sa líšia aj v závislosti od umiestnenia tovaru. Využívanie plánovaných experimentov v oblasti obchodu, zameranie na tvorbu a umiestňovanie ponuky tovarov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE13 01234-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti495.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.