Number of the records: 1  

Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu

  1. Title Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu
    Author infoJaroslav Kita, recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zamykalová Miroslava (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 75 s. [4,26 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-225-3706-3
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing územia * geografia * marketing mix * priestor * systémy informačné geografické * analýzy * analýza štatistická * metódy štatistické * riadenie predaja
    Public work categoryScientific monography issued in home editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count4, currently available 2, at library only 2
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number874625, 874626, 874917, 874918
    No. of Archival CopyE13 01329-001, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    874625SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    874626SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    874917SEKSklad knižničného fonduavailaible
    874918SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.