- Product placement na slovenskom trhu
Number of the records: 1  

Product placement na slovenskom trhu

  1. Title Product placement na slovenskom trhu
    Parallel titleProduct placement on the Slovak market
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentZnalosti pro tržní praxi 2013 : zborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 12.-13. září 2013. S. 211-218. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2013. ISBN 978-80-87533-05-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * značky výrobkov * výrobky * propagácia
    AnnotationPojem product placement. Možnosti a potenciál využitia product placementu v podmienkach slovenského trhu. Teoretický prehľad o uvedenej téme, ako aj výsledky prieskumu uskutočneného medzi slovenskými spotrebiteľmi, o ich názoroch, postojoch a preferenciách k tomuto nástroju marketingovej komunikácie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01332-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.