Number of the records: 1
Product placement na slovenskom trhu
Title Product placement na slovenskom trhu Parallel title Product placement on the Slovak market Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Znalosti pro tržní praxi 2013 : zborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 12.-13. září 2013. S. 211-218. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2013. ISBN 978-80-87533-05-5 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords komunikácia marketingová * reklama * značky výrobkov * výrobky * propagácia Annotation Pojem product placement. Možnosti a potenciál využitia product placementu v podmienkach slovenského trhu. Teoretický prehľad o uvedenej téme, ako aj výsledky prieskumu uskutočneného medzi slovenskými spotrebiteľmi, o ich názoroch, postojoch a preferenciách k tomuto nástroju marketingovej komunikácie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01332-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1