Number of the records: 1  

Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu

  1. Title Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu
    TranslationThe Importance of promoting the sale of Slovak products in the domestic market
    Author infoTomáš Pavlov, Róbert Rehák
    Author Pavlov Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 490-503. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    NoteSR-AUT 2007-2012
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords podpora predaja * Slovensko * trh poľnohospodársky * potraviny
    AnnotationAnalýza stavu poľnohospodárstva. Ekonomická výkonnosť poľnohospodárstva. Rastlinná a živočíšna produkcia a cenový vývoj. Zamestnanosť v poľnohospodárstve. Spotreba potravín. Označovanie slovenských výrobkov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01416-010, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 21-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.