Number of the records: 1
Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop
Title Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop Author info Lenka Mikulíková Author Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 41-50 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.18 - Obchodná technika Keywords firmy * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický * internet * siete sociálne * marketing * stratégia marketingová Annotation Online stratégia mimo internetovej stránky. Porovnanie off-site marketingovej stratégie produkčných firiem v oblasti informačných technológií. Porovnanie 5 základných kategórií neplatených nástrojov, ktoré môžu firmy využiť na internete mimo vlastnej stránky e-shopu. Silné a slabé stránky, ktoré prevažujú u väčšiny skúmaných firiem. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01447-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1