Number of the records: 1  

Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop

  1. Title Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop
    Author infoLenka Mikulíková
    Author Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 41-50 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    NoteVEGA 1/0418/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords firmy * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický * internet * siete sociálne * marketing * stratégia marketingová
    AnnotationOnline stratégia mimo internetovej stránky. Porovnanie off-site marketingovej stratégie produkčných firiem v oblasti informačných technológií. Porovnanie 5 základných kategórií neplatených nástrojov, ktoré môžu firmy využiť na internete mimo vlastnej stránky e-shopu. Silné a slabé stránky, ktoré prevažujú u väčšiny skúmaných firiem.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01447-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.