Number of the records: 1  

Metodológia obsahovej analýzy reklamy

  1. Title Metodológia obsahovej analýzy reklamy
    TranslationContent analysis methodology of advertising
    Author infoVladimír Bačišin
    Author Bačišin Vladimír
    Source document Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. Roč. 7, č. 1 (2013), s. 43-53. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2013. ISSN 1337-4990
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * analýza obsahová * hypotézy * stratégia marketingová
    AnnotationObsahová analýza reklamy. Základné etapy obsahovej analýzy. Analýza a interpretácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.