Number of the records: 1  

Sociálne siete a marketing

  1. Title Sociálne siete a marketing
    Parallel titleSocial Networking and Marketing
    Author infoDaniela Urblíková
    Author Urblíková Daniela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentMarketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 2. S. 184-190. - Ružomberok : Verbum, 2013. ISBN 978-80-561-0067-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * siete sociálne * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationUžitočné funkcie pre marketing, ktoré v súčasnoti ponúkajú sociálne siete. Priestor pre efektívne reklamné kampane. Firemné profily a ich výhody v rámci sociálnych sietí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01463-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.