Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu

  1. Title Marketingová komunikácia miest a obcí a nástroje komunikačného mixu
    TranslationMarketing communications municipalities and tools of the communication mix
    Author infoŠtefan Majtán, Mária Spišiaková
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Trendy v podnikání 2013 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 14. - 15. listopadu 2013. S. [1-6] CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2013. ISBN 978-80-261-0321-9
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mestský * marketing regionálny * marketing mix * komunikácia marketingová * správa verejná
    AnnotationZadefinovanie pojmu regionálneho a mestského marketingu na určenie jeho úlohy a cieľov. Aktuálne trendy v nástrojoch komunikačného mixu, a ktoré nástroje marketingovej komunikácie sú najvhodnejšie a najúčinnejšie pre marketingovú komunikáciu miest a regiónov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01633-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.