Number of the records: 1  

Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov
    Parallel titleEffect of selected factors of store atmosphere on consumer buying behaviour
    Author infoLucia Folvarčíková, Katarína Chomová
    Author Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 153-163 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
    NoteI-13-106-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * rozhodovanie nákupné * politika spotrebiteľská
    AnnotationVplyv nákupnej atmosféry maloobchodných jednotiek na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa a celkovú návštevnosť predajnej jednotky. Význam a dôležitosť vplyvu nákupnej atmosféry v predajni.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01634-010, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti337.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.