Number of the records: 1  

Riadenie marketingu športu

  1. Title Riadenie marketingu športu
    Parallel titleMarketing management sports
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 405-415 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing manažment * stratégia marketingová * ciele riadenia * šport
    AnnotationVymedzenie a dôležitosť riadenia marketingu športu a faktorov, ktoré ho ovplyvňujú. Hlavné smery v marketingu športu. Aktivity na uspokojenie potrieb a požiadaviek spotrebiteľov športu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01634-033, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti165.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.