Number of the records: 1  

Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible?

  1. Title Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible?
    Author infoMałgorzata Kosiorowska
    Author Kosiorowska Małgorzata EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentCommodity science - traditions and relevance : 12. scientific conference with international participation : Varna, 24th - 25th October 2013. S. 221-227. - Varna : Grafik, 2013. ISBN 978-954-8760-51-5
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    NoteKEGA 017EU-4/2013
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionBulgaria
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords mládež * zdravie * reklama klamlivá * potraviny * sebakontrola
    AnnotationVplyv reklamy nezdravých potravín na mladého spotrebiteľa. Odporúčania WHO a tiež sebaregulácie v tejto oblasti.
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from international undertakings, foreign year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01501-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.