Number of the records: 1  

Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá

  1. Title Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá
    Parallel titleNew challenges in the area of services marketing resulting from scientific and technological progress in the field of ICT, focusing on internet and social media
    Author infoRomana Olexová
    Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 486-495 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    NoteI-13-105-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords služby * marketing služieb * komunikácia marketingová * služby elektronické * internet * siete sociálne
    AnnotationAktuálne výzvy a trendy v oblasti služieb, marketingovej komunikácie a formovania ponuky služieb v kontexte rozvoja informačno-komunikačných technológií a nových komunikačných platforiem.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01634-041, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti182.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.