Number of the records: 1  

Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií

  1. Title Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií
    Parallel titleLow cost marketing new way how to increase impact and efficiency of marketing actions
    Author infoMária Spišiaková
    Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10][CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * náklady * marketing virálny * pojmy * komunikácia marketingová
    AnnotationPríspevok je zameraný na zadefinovanie nízkonákladového marketingu a hľadanie odpovede na otázku, či je možné stotožniť tento pojem s guerilla marketingom. Zásadné rozdiely medzi tradičným a nízkonákladovým marketingom. Na základe analýzy špecifík guerilla marketingu autorka identifikuje jednotlivé varianty tohto nového marketingového smeru. Varianty nízkonákladového marketingu - ambient marketing, ambush marketing, astroturfing, buzz marketing, mosquito marketing, virálny marketing.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01509-056, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti676.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.