Number of the records: 1
Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky
Title Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky Parallel title Reform of marketing management in the context of su stainable economic development Author info Štefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Pajtinková - Bartáková Gabriela Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 685-695 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažéri * marketing manažment * formy riadenia * rozhodovanie manažérske * riadenie podľa kompetencií * ciele riadenia Annotation Nový pohľad na marketing a jeho spoločensko-ekonomickú a celkovú prosperitu organizácie. Udržateľnosť marketingového riadenia s ohľadom na výsledky komparačnej analýzy chronologického vývoja prístupov od minulosti až po súčasnosť. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01634-059, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 176.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1