Number of the records: 1  

Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky

  1. Title Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky
    Parallel titleReform of marketing management in the context of su stainable economic development
    Author infoŠtefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 685-695 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažéri * marketing manažment * formy riadenia * rozhodovanie manažérske * riadenie podľa kompetencií * ciele riadenia
    AnnotationNový pohľad na marketing a jeho spoločensko-ekonomickú a celkovú prosperitu organizácie. Udržateľnosť marketingového riadenia s ohľadom na výsledky komparačnej analýzy chronologického vývoja prístupov od minulosti až po súčasnosť.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01634-059, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti176.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.