Number of the records: 1  

Internetový produkt a brand digital - digitálna značka

  1. Title Internetový produkt a brand digital - digitálna značka
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 15. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 25. október 2013. S. 1-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3770-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobné * marketing elektronický * reklama * siete sociálne
    AnnotationPríchod internetu a revolúcia v používaní klasických marketingových nástrojov. Vznik sociálnych médií sa pod tento fakt ešte viac podpísal. Nové, nákladovo lacnejšie a cielenejšie reklamné nástroje a kanály. V článku je v skrátenej forme analýza tvorby nového internetového produktu a digitálnej značky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02134-011, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF715.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.