Number of the records: 1  

The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union

  1. Title The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union
    TranslationInovatívny marketing spoločnosti Starbucks a ich výzva mladým ľuďom EÚ
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 164-177 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing strategický * Európska únia * káva * kaviarne * stratégia inovačná * stratégia marketingová
    AnnotationCharakteristika marketingových stratégií kaviarenskej spoločnosti Starbucks a kávového priemyslu v EÚ. Špecifické inovatívne marketingové metódy s cieľom zatraktívniť produkt. Dotazníkový prieskum medzi mladými ľuďmi v EÚ.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00567-010, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti906 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.