Number of the records: 1  

Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ

  1. Title Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 23-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva
    Keywords kríza finančná * kríza hospodárska * trh spoločný * Európska únia * marketing * ukazovatele ekonomické * produkt domáci hrubý * trh práce * nezamestnanosť * miera nezamestnanosti
    AnnotationDopady krízy na ekonomické a sociálne prostredie európskeho trhu. Marketingové prostredie spoločného trhu EÚ. Ekonomické prostredie a vplyv hospodárskej krízy na trh práce EÚ.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02144-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.