Number of the records: 1  

Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe

  1. Title Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe
    Author infoVeronika Hrdličková
    Author Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 59-70. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * maloobchod * korporácie * spoločnosti nadnárodné * priemysel odevný * Európa * marketing manažment * výroba * predaj
    AnnotationMarketingový manažment vybraných maloobchodných spoločností so zameraním na výrobu a predaj módnych odevov. Spoločnosť ZARA: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia výroby a predaja. Spoločnosť H&M: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia nákupu a predaja.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02144-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.