Number of the records: 1  

Environmental sustainability as a source of competitive advantage: implications for marketing strategy

  1. Title Environmental sustainability as a source of competitive advantage: implications for marketing strategy
    TranslationEnvironmentálna udržateľnosť ako zdroj konkurenčnej výhody: implikácie pre marketingové stratégie
    Author infoSimona Škorvagová
    Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 431-439 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords rozvoj trvalo udržateľný * výhody konkurenčné * environmentalistika * stratégia hospodárska * stratégia marketingová
    AnnotationTrvalo udržateľný rozvoj a nové spôsoby podnikateľského myslenia. Význam udržateľnosti v obchodných stratégiách vnímaný ako konkurenčná výhoda. Stratégia zelenšieho podnikania na príklade spoločnosti Samsung.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00567-029, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF623 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.