Number of the records: 1
Environmental sustainability as a source of competitive advantage: implications for marketing strategy
Title Environmental sustainability as a source of competitive advantage: implications for marketing strategy Translation Environmentálna udržateľnosť ako zdroj konkurenčnej výhody: implikácie pre marketingové stratégie Author info Simona Škorvagová Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 431-439 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords rozvoj trvalo udržateľný * výhody konkurenčné * environmentalistika * stratégia hospodárska * stratégia marketingová Annotation Trvalo udržateľný rozvoj a nové spôsoby podnikateľského myslenia. Význam udržateľnosti v obchodných stratégiách vnímaný ako konkurenčná výhoda. Stratégia zelenšieho podnikania na príklade spoločnosti Samsung. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00567-029, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 623 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1