Number of the records: 1  

Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu

  1. Title Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu
    Parallel titlePerformance of company improved by the marketing plan
    Author infoPavol Serina
    Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-14] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6
    NoteVEGA 1/0980/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plán marketingový * plánovanie * riadenie strategické * zákazníci * výkonnosť podniku
    AnnotationPlánovanie v systéme riadenia firmy. Funkcie riadenia. Zostavovanie marketingového plánu v praxi. Úloha moderného marketingu - zákaznícky prístup.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02162-097, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.