Number of the records: 1  

The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing

  1. Title The Aspects of use of Geographic Information System GIS as an innovative form of marketing
    TranslationAspekty použitia geografického informačného systému GIS ako inovatívnej formy marketingu
    Author infoMarian Toman
    Author Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 440-448 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Keywords konkurencieschopnosť * systémy informačné geografické * stratégia inovačná * nástroje marketingové * analýza trhu
    AnnotationGIS ako strategická inovácia za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti podniku. GIS - nástroj geomarketingu. Aspekty GIS, spôsoby obstarávania potrebných dát a ich analýza.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00567-016, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF748.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.