Number of the records: 1  

Komunikácia podniku v podmienkach hospodárskej krízy

  1. Title Komunikácia podniku v podmienkach hospodárskej krízy
    Parallel titleCommunication of a company under conditions of economical crisis
    Author infoDaniela Trnovcová
    Author Trnovcová Daniela EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia externá * zamestnanci * zamestnávatelia * podnik * kríza hospodárska
    AnnotationKomunikácia je jeden z najdôležitejších procesov výmeny informácií v organizácii ako aj s jej okolím. V čase hospodárskej krízy sa spoločnosť snaží nastaviť a prispôsobiť komunikáciu (internú ako aj externú) konkrétnej situácii. Komunikácia musí byť účinná, nemali by vznikať komunikačné šumy a má sa ňou dosiahnuť požadovaný cieľ a výsledky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02162-113, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.