Number of the records: 1
Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov
Title Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov Parallel title Marketing communication tools for sale bioproducs Author info Daniela Urblíková, Mária Andrejčíková Author Urblíková Daniela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing a marketingová komunikácia II (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník. S. 163-173. - Podhájska : Východoeurópska agentúra pre rozvoj, 2013. ISBN 978-80-89608-11-9 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Note VEGA 1/0906/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * biopotraviny * značky výrobkov * spotrebitelia Annotation Možnosti využitia nástrojov a správne zacielenie marketingového mixu pri predaji biopotravín. Charakteristika biopotravín a značky "BIO". Stanovisko spotrebiteľa a reakcia na jeho potreby. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01807-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1