Number of the records: 1  

Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku

  1. Title Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku
    Parallel titleService level agreement as a tool for increasing the value of enterprise
    Author infoJanette Brixová
    Author Brixová Janette EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku : zborník vedeckých statí : priebežné výsledky riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/1071/12. S. 15-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3784-1
    Výstup z projektu VEGA 1/1071/12 Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku
    NoteVEGA 1/1071/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Keywords výkonnosť podniku * kvalita * služby * audit interný * zmluvy * systémy informačné organizácií * efektívnosť
    AnnotationService level agreement (SLA) - zmluva o poskytovaní služieb, ktorú podnik uzatvára so svojimi zákazníkmi. ICS kontroly. Vykonanie interného auditu. Kľúčové výkonnostné ukazovatele. Podnikový informačný systém na podporu výkonnosti podniku.
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01718-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.