Number of the records: 1  

Národný branding a verejná diplomacia: vzťah dvoch pojmov

  1. Title Národný branding a verejná diplomacia: vzťah dvoch pojmov
    Author infoLaura Meričková
    Author Meričková Laura EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document VI. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 8. listopadu 2013. S. [1-8] CD-ROM. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2013]. ISBN 978-80-7248-901-5
    NoteI-13-114-00. - Článok je súčasťou projektu mladých vedeckých pracovníkov
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 327 - Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika
    Keywords vzťahy hospodárske vonkajšie * politika zahraničná * diplomacia hospodárska * komunikácia externá * prezentácia
    AnnotationV rámci verejnej diplomacie ako širšej stratégie, ktorá sa snaží o politické ciele sa národný branding identifikuje ako nástroj zameriavajúci sa na ekonomické ciele. Pod verejnou diplomaciou rozumieme stratégiu národnej prezentácie, ktorá vychádza z iniciatívy vlády.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01750-012, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.