Number of the records: 1  

Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky

  1. Title Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky
    Parallel titleAnalysis of the advertising cost in the automotive industry and their impact on brand awarness
    Author infoMária Spišiaková
    Author Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1548-1559 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords priemysel automobilový * propagácia * komunikácia marketingová * značky výrobkov * výdavky
    AnnotationAnalýza mediálnych výdavkov na reklamu výrobcov automobilov za prvých deväť mesiacov roku 2013. Realizácia prieskumu exploračnou metódou štruktúrovaným dotazníkom zameraným na zistenie znalosti značky. Medzi top 5 zadávateľov reklamy patria značky Škoda, Kia, Peugeot, Hyundai a Citroen. Spontánna znalosť značky sa zvyšuje v závislosti od objemu reklamy a od kreativity.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02171-015, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF701.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.