Number of the records: 1  

Najnovšie trendy interaktívnej marketingovej komunikácie v oblasti artplacementu na Slovensku

  1. Title Najnovšie trendy interaktívnej marketingovej komunikácie v oblasti artplacementu na Slovensku
    Parallel titleThe recent trends in interactive marketing communication in areas of artplacement on the Slovak market
    Author infoLucia Vanková
    Author Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1719-1730 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * Slovensko * kampane reklamné * internet * siete sociálne * techniky reklamné
    AnnotationPozitíva, negatíva a perspektívy vývoja najnovších trendov vo vývoji prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem (definícia, podstata, význam). Popis jednej z najdiskutovanejších marketingových komunikačných kampaní v oblasti Artplacementu na Slovensku – Rytmusova akadémia vzdelávania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02171-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.