Number of the records: 1  

Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti

  1. Title Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti
    TranslationTheoretical and practical aspects of marketing performance evaluation
    Author infoGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Ľuboš Cibák
    Author Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Co-authors Gubíniová Katarína
    Cibák Ľuboš
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 42-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výkonnosť * výdavky * audit * stratégia marketingová * marketing manažment
    AnnotationHodnotenie marketingovej výkonnosti ako integrálna súčasť komplexného hodnotenia organizácie. Komparácia hodnotenia marketingovej produktivity a marketingového auditu. Modely používané na hodnotenie marketingovej výkonnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2013: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.