Number of the records: 1
Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti
Title Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti Translation Theoretical and practical aspects of marketing performance evaluation Author info Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Ľuboš Cibák Author Pajtinková - Bartáková Gabriela Co-authors Gubíniová Katarína Cibák Ľuboš Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 42-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výkonnosť * výdavky * audit * stratégia marketingová * marketing manažment Annotation Hodnotenie marketingovej výkonnosti ako integrálna súčasť komplexného hodnotenia organizácie. Komparácia hodnotenia marketingovej produktivity a marketingového auditu. Modely používané na hodnotenie marketingovej výkonnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2013: 1-2
article
Number of the records: 1