Number of the records: 1
Globálna orientácia európskeho retailingu
Title Globálna orientácia európskeho retailingu Translation The Global orientation of European retailing Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 24 (2013), s. 513-524. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords retailing * obchod svetový * podnikanie elektronické * internacionalizácia * marketing Annotation Analýza európskeho obchodu a charakter a dôsledky globálnych trendov hlavne v oblasti európskeho retailingu. Podstata a význam retailingu. Európske typy retailingu. Súčasnosť a budúcosť európskeho retailingu. Internacionalizácia a postupná globalizácia európskeho retailingu. Koncentrácia, kooperácia a špecializácia európskeho retailingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01622-002, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1