Number of the records: 1  

Okno do černé skřínky - biometrie ve službách POP komunikace

  1. Title Okno do černé skřínky - biometrie ve službách POP komunikace
    Author infoDaniel Jesenský
    Author Jesenský Daniel
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 4 (2013), s. 9-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * biometrika
    AnnotationNeuromarketing vnímajú niektorí marketéri ako spásonosnú príležitosť, ktorá v budúcnosti výrazne ovplyvní marketingovú komunikáciu nielen v nadlinkovej reklame, ale aj v mieste predaja. Biometria v marketingovej komunikácii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.