Number of the records: 1  

Ktorým informačným zdrojom dôverujú ženy pri zvykových nákupoch?

  1. Title Ktorým informačným zdrojom dôverujú ženy pri zvykových nákupoch?
    Author infoAlena Kusá, Veronika Hrabačková
    Author Kusá Alena
    Co-authors Hrabačková Veronika
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 4 (2013), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * zdroje informácií * rozhodovanie nákupné * ženy * komunikácia marketingová
    AnnotationSpotrebiteľské správanie žien a marketingová komunikácia. Unikátne faktory ako výsledok faktorovej analýzy pre zvykové nákupy rýchloobrátkového tovaru. Hodnotiace výroky pre dôveryhodnosť informačných zdrojov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.